Hem preguntat als alumnes què els havia semblat fer el projecte de l’Skatepark. Aquestes són algunes de les respostes:
- M’ha agradat molt fer el projecte de l’Skatepark perquè les mestres ens han deixat equivocar i tornar-ho a provar fins que ens ha sortit bé.
- El projecte de l’Skatepark m’ha agradat perquè ho fèiem sols i les mestres només ens ajudaven una mica. També perquè tindrem més espais al poble per jugar.
- El projecte de l’Skatepark m’ha agradat molt perquè vull que tinguem un Skatepark al poble i també perquè el meu grup vam treballar molt bé sense les mestres.
- M’ha agradat molt el projecte perquè ha set divertit. Les mestres no ens deien res, teníem permís per agafar material i podíem anar a les aules que volíem.
- A mi el projecte m’ha agradat molt perquè he pogut provar una nova manera de treballar.
- M’ha agradat perquè he après coses noves, com per exemple: treballar en equip.
- A mi no m’ha agradat gaire perquè no m’he sentit còmode amb l’equip que anava, però fer la maqueta sí que m’ha agradat.
- A mi m’ha agradat preparar l’Skatepark perquè era un treball que el fèiem en grup per aprendre a treballar millor. També m’ha agradat dibuixar el plànol, buscar preus a internet, anar al parc a prendre mides, ….
- A mi em va agradar molt fer el projecte, sobretot fer la maqueta. També em va agradar fer la presentació perquè és molt entretingut.
- M’ha agradat fer el projecte de l’Skatepark. El que més m’ha agradat ha set quan ens van presentar el projecte a la classe. Però hi ha una cosa que no m’ha agradat que ha set fer el diari de l’equip, perquè perdíem molta estona.
- A mi em va agradar perquè érem molt autònoms. Però omplir el diari de l’equip trobo que no servia per res i perdíem temps. Tampoc em va agradar fer-ho amb els nens de cicle mitjà, perquè hi ha molta diferència d’edat i és difícil treballar amb ells.
Després d’escoltar als nostres alumnes, ens hem adonat que pensen el mateix que nosaltres:
- Valoren el treball en grup i són conscients que han d’aprendre a treballar-hi.
- Els agrada treballar de forma autònoma, provant i aprenent de l’error, sense que el mestre els digui què han de fer.
- El treball intercicles no el valoren positivament, ja que hi ha diferència d’edats, capacitats, ritmes…
- Omplir el diari de l’equip diàriament se’ls ha fet feixuc. Caldrà pensar una eina alternativa.
Així doncs, veiem que els objectius que nosaltres ens havíem plantejat abans de començar el projecte s’han complert. Això ens encoratja a seguir per aquest camí i aprenent dia a dia al costat dels nostres alumnes.