Seguim…

Després de reconduir el treball d’alguns grups, tots els alumnes estan tirant endavant els seus projectes per l’skatepark. Alguns han decidit fer maquetes a escala i d’altres plànols.  Han cercat preus de diferents mòduls per fer un pressupost i han tingut en compte l’espai on ubicar-lo. Com que el que volen és convèncer a l’ajuntament perquè tiri endavant l’skatepark, tots els grups han justificat i donat motius coherents.

A mesura que avança el projecte, hem hagut d’anar explicant conceptes nous, com per exemple: l’escala, descomptes, superfície…Com que els dubtes van sorgint en diferents moments a cada grup, les mestres anem aclarint els dubtes segons les necessitats de cadascú.

Com que queden pocs dies de projecte, els grups van enllestint la feina i preparant l’exposició del seu treball que faran a la resta de companys.

Hem comprovat, en primera persona, que treballant per projectes, es treballen molts continguts de diferents àrees. D’una manera competencial i significativa pels alumnes. Cada cop veiem més clar que s’ha de fer aquest tipus de treball més sovint. Estem preparades?

Mestres explicant diferents conceptes als alumnes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *