Després de reconduir el treball d’alguns grups, tots els alumnes estan tirant endavant els seus projectes per l’skatepark. Alguns han decidit fer maquetes a escala i d’altres plànols. Han cercat preus de diferents mòduls per fer un pressupost i han tingut en compte l’espai on ubicar-lo. Com que el que volen és convèncer a l’ajuntament perquè tiri endavant l’skatepark, tots els grups han justificat i donat motius coherents.
A mesura que avança el projecte, hem hagut d’anar explicant conceptes nous, com per exemple: l’escala, descomptes, superfície…Com que els dubtes van sorgint en diferents moments a cada grup, les mestres anem aclarint els dubtes segons les necessitats de cadascú.
Com que queden pocs dies de projecte, els grups van enllestint la feina i preparant l’exposició del seu treball que faran a la resta de companys.
Hem comprovat, en primera persona, que treballant per projectes, es treballen molts continguts de diferents àrees. D’una manera competencial i significativa pels alumnes. Cada cop veiem més clar que s’ha de fer aquest tipus de treball més sovint. Estem preparades?
Mestres explicant diferents conceptes als alumnes