DINAMITZACIÓ DELS GRUPS

Les activitats contemplaran les diferents agrupacions: individual, en parelles, petits grups, grups cooperatius; i diferents formes d’agrupar-se (heterogeneïtat, autogestió…), ja que cada nivell s’organitzarà en funció del tipus d’activitats que realitzin.

Crearem un itinerari de visita a l’edifici de baix, per tal que tots els pares puguin veure les actuacions de tots els alumnes de l’escola.

Es pretén que els alumnes siguin els protagonistes i segons els seus interessos i/o les seves habilitats. El paper del mestre ha de ser acompanyar-los en les seves decisions, facilitant-los diferents tipus de recursos.

S’introdueix el projecte amb un muntatge audiovisual mostrant exemples de diferents disciplines artístiques i expressives. El muntatge es farà visualitzar als mestres i als alumnes per introduir el projecte.

Durant i al final del projecte es faran posades en comú, autoavaluacions, co-avaluacions…

Es farà públic tot allò que passa a l’aula amb l’activitat de Connexió en viu.

I nosaltres, com ens organitzem?

Comentem a tot el claustre les diferents activitats i cada nivell va escull amb els alumnes un parell o tres de les propostes exposades.

En primer lloc, cada docent comparteix els objectius de les activitats amb els seus alumnes, així com el resultat final que s’espera.

El rol del professorat serà més o menys facilitador en funció de l’edat. Sempre guiant als alumnes i intentant que superin les dificultats.

Un cop finalitzada l’activitat es recollirà una valoració:

  • De cada cicle, amb propostes de millora.
  • Un qüestionari adreçat a les famílies.
  • Un qüestionari adreçat als alumnes.

Durant la primer part de l’activitat, els alumnes estaran a les seves aules i/o en l’espai més adient per l’activitat que faran. La segona part serà un espai assignat de l’edifici de baix.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *