COM PODEM SABER SI SOM CIENTÍFICS?

L’avaluació es va realitzar a través de la recollida i anàlisis de dades (observació, enregistrament de vídeos, rúbriques,…)

 

AVALUACIÓ DEL PROCÉS:

L’avaluació del procés va començar un cop els nens van estar en grup. Es va tenir en compte el procés de recerca d’informació, l’elaboració de l’experiment i les conclusions que es van extreure d’aquest.

Els mestres tenien una graella de registre amb els diferents criteris d’avaluació observables.

 

AVALUACIÓ DE LES EXPOSICIONS ORALS:

Durant aquest projecte es va decidir avaluar les exposicions orals ja que vam creure que era una bona manera de veure com expressaven tot allò que havien fet i après. Vam utilitzar diferents eines:

  • Rúbrica d’avaluació de les exposicions a nivell individual per part dels mestres.
  • Coavaluació de les exposicions dels nens mitjançant una rúbrica, cada grup avaluarà l’exposició grupal dels companys de classe.
  • Rúbrica d’autoavalaució dels alumnes.
  • Valoració dels pares de les Jornades finals mitjançant la mateixa rúbrica utilitzada a l’aula.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *