Un cop triat el nom de la classe, cada grup ha iniciat el seu projecte a partir d’una pregunta formulada pels alumnes.
Per realitzar el projecte hem treballat en diferents agrupaments: individualment, per parelles, en petit grup i en gran grup segons l’activitat. En alguna sessió érem dues mestres a l’aula.
El treball ha set global, incloent-hi totes les àrees.
A partir de tot el que ens ha arribat i els interessos que han anat mostrant els alumnes hem orientat el projecte cap al món dels sentits. Això ens ha permès investigar, manipular, experimentar, descobrir, comparar, deduir, … Al mateix temps hem anat ambientant els passadissos com si fossin un bosc i cada grup hi ha incorporat el seu animal i també s’ha creat el racó d’informació de cada animal.
La sortida de tardor al bosc ens ha servit per acabar d’aplicar, comprovar i ampliar els coneixements que hem anat adquirint al llarg d’aquest procés.
Per acabar, cada grup s’ha preparat una exposició oral del què volia explicar del seu animal i ho han presentat a una altra classe del cicle.