Tenint en compte el funcionament de la nostra escola la metodologia utilitzada és variada, en aquest cas hem partit de les vuit intel·ligències de Gardner, el treball cooperatiu i donant força importància a les noves tecnologies.
- A través de les vuit intel·ligències de Gardner, hem dissenyat activitats que intenten donar resposta a les diferents maneres d’aprendre dels alumnes.

- Hem fet servir el treball cooperatiu per permet assolir els aprenentatges respectant els diferents ritmes i permetent als alumnes que s’ajudin entre ells, creant estratègies que fan l’aprenentatge més significatiu.
- Hem integrat les noves tecnologies durant el procés d’aprenentatge, per tal de millorar la qualitat de l’ensenyament i ajudar als nostres alumnes a ser més competencials.
Agrupament de l’alumnat
Partint de que el projecte el fem Cicle Inicial hem intentat agrupar el alumnes de primer i segon sempre que ha estat possible. Aconseguint d’aquesta manera enfortir les relacions entre alumnes del cicle i aprofitar els coneixements que els alumnes tenen per ajudar-se entre ells i també per motivar-se i implicar-se més.
Donada l’organització horària que tenim a Cicle Inicial ens hem pogut planificar de diferents maneres: grups flexibles, gran grup, per parelles, en grups d’aprenentatge cooperatiu, individual i internivell.





Quantes vegades ens hem trobat davant de situacions en les quals els nostres alumnes s’han vist desbordats per una emoció i no han sabut reconèixer-la ni gestionar-la?

