Per tal de concloure el tema dels diferents projectes i reptes, els alumnes de l’escola, amb l’ajuda dels seus tutors i mestres especialistes, fan un recull d’informació i de treballs sobre les tasques realitzades:
- Murals
- Tríptics
- Exposicions
- Dossiers amb les feines fetes
- Vídeos
- Proves i autoavaluacions
- Fotos
- Maquetes
Partim de la base de que totes les activitats pensades i portades a terme són les respostes a les preguntes fetes pels alumnes, sobre el tema del projecte a treballar. I aquestes activitats, preparades pels mestres, són lo més vivencials possibles.
Exemple:
Projecte: Viatgem.
Els alumnes de sisè, amb un pressupost de 1.500€, havien de buscar una oferta per viatjar pel món. Ells escollien el lloc i havien de buscar la millor oferta, amb estància i bitlles d’avió, fer canvi de monedes si calia, fer un full de càlcul amb les despeses i, per últim, un full de ruta amb els llocs que podien visitar. Un cop acabat, el producte final, va estar presentat als companys de la classe.
Pel que fa a la vinculació amb els objectius de la pregunta guia, cadascuna de les activitats, fitxes i treballs realitzats estan programades per contestar les preguntes dels interessos que van sorgir a la presentació del projecte. També es realitza un llençol on queden reflectits els objectius programats pels mestres, que s’han d’assolir.
Tots els treballs, reculls d’informacions, presentacions de projectes estan oberts als alumnes de l’escola, als mestres i a les famílies. A partir de diferents canals, ja siguin youtube, carpeta de fotos i vídeos on poden accedir tots els mestres de l’escola o a la web de l’escola. Fins i tot, es realitza una Mostra, al gimnàs de l’Escola, d’un projecte en concret que pot ser visitada per tots els participants de l’àmbit educatiu, per veure’n els resultats.