L’avaluació es va realitzar utilitzant diferents mètodes ja que hi havia diversitat d’activitats i cada grup d’alumnes havia desenvolupat de manera diferent el seu tema.
| CRITERI | MOLT BÉ 2 punts | BÉ 1 punt | FLUIX 0 punts | PUNTUACIÓ |
| Presentació | Bonic, net, polit i amb bona lletra. | Poc polit i no gaire bonic. | Brut i lleig. | |
| Imatges i/o dibuixos | Amb imatges i/o dibuixos ben pintats i decorats. | Poques imatges/dibuixos o mal pintats. | Sense imatges ni dibuixos. | |
| Informació | Comprensible i correcta (ni massa ni poca). | Falta/sobra informació. | Incomprensible/insuficient. | |
| Exposició oral | Tots expliquen sense llegir. | Alguns expliquen i d’altres llegeixen (algú no s’ho sap). | Llegeixen/poc preparat. | |
| Treball en grup | Tots participen en el treball. | Algú no ha participat. | Treball individual/fet per adults. | |
| TOTAL |
Primerament es va realitzar una avaluació grupal on els alumnes van exposar la seva part. Els companys avaluaven l’exposició dels grups utilitzant una rúbrica que prèviament s’havia elaborat entre tots a classe. Una vegada els companys per grups cooperatius havien avaluat exposaven de manera oral la nota de l’avaluació i la seva justificació. (no es van tenir en compte avaluacions “injustes” o “injustificades”).
Cal dir que dintre d’aquesta rubrica també s’avaluava la presentació del treball, és a dir, si estava net, ordenat, ben presentat, indiferentment de la tècnica utilitzada.
Pel que fa a l’avaluació individual, durant l’exposició oral la mestra puntuava la feina realitzada i en una altra sessió es va donar un full a cada alumne on van haver d’escriure tot allò que ells havien après de la seva part del tema i dintre d’aquest feina hi havia incorporada una rúbrica autoavaluació elaborada per la mestra on ells s’havien d’autoavaluar.
Autoavaluació
| SI | NO | |
| He aportat al meu grup la feina que tenia encomanada | ||
| He preparat la meva part per l’exposició | ||
| He estudiat els continguts per poder exposar-los | ||
| Crec que he realitzat la meva feina correctament | ||
| He après coses noves |