En tot moment el nostre mapa conceptual, el nostre dibuix de dubtes i preguntes, ens ha ajudant en això que en diem avaluació.
Gràcies a ell hem tingut present dia a dia el nostre projecte fent-lo més viu que mai. Encara és avui que sorgeixen noves i més interessants preguntes.
Amb ell hem recordat i anomenat els que ja hem desvetllat, els que falten i els que no quedaven clars, i que entre tots hem tornat a repassar.
La seva ajuda ha estat fonamental per mantenir el ritme i les ganes de conèixer i donar respostes.
Avaluarem els aprenentatges i coneixements amb un senzill joc de preguntes sobre EL JOC DEL COS HUMÀ! Hi haurà dins d’una caixa tots els misteris i preguntes que hem resol (en forma de frase resum que puguin llegir).
Cada alumne en treu un i explica allò que recorda sobre aquella qüestió. És aquí on entren en joc parts dels sabers d’aquest projecte (coneixements, aptituds, parla, entonació, memòria, capacitat de relació…)
![]()
Finalment amb una rúbrica d’avaluació voldrem saber la seva opinió més personal sobre el projecte i la seva implicació.

