Avaluació

Pel que fa a l’avaluació, s’han establert tres aspectes fonamentals:

  • Avaluació del procés d’aprenentatge, especificat en l’assoliment dels objectius.
    • Totes les evidències haurien de quedar recollides en l’anomenada “Carpeta d’aprenentatge”.
  • Avaluació del producte final. Per tal d’avaluar el resultat final del projecte és necessari l’elaboració d’uns criteris d’avaluació, consensuats amb l’alumnat.
  • Els diferents productes finals s’avaluaran amb una rúbrica.
  1. Carpeta d’aprenentatge
  2. Proposta teatralització
  3. Proposta artística
  4. brúixola d’aigua
  5. Mercat medieval
  • Auto-avaluació del projecte. Els alumnes intervenen de manera activa en l’avaluació de la seva feina –individual- i de la feina dels companys- col·lectiu-. En aquest sentit, podem establir taules de valoració individuals i col·lectives, amb criteris qualitatius i quantitatius.
  • Avaluació del disseny i la implementació del projecte per part de l’alumnat i del professorat implicat. ( enquesta)

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *