de quina manera treballarem?

1. Elecció del tema i endreça dels interrogants: línies de la
investigació
La mestra guia l’àmbit de la investigació i l’alumnat tria un
tema. L’elecció del tema no és el més important del projecte
perquè sempre serà el proposat per un grup concret. La
veritable essència és recollir els interessos de tothom sobre el
tema. No es tracta tant de preguntar què volen saber, sinó
sobre què volen aprendre, seran els punts del sumari del
projecte.

2. Observació i experimentació documentada: el mètode científic
Les activitats que es realitzen es documenten i permeten crear
referents perquè l’infant prengui consciència del progrés de
l’aprenentatge

3. Mapa conceptual col·lectiu: la construcció del coneixement
Es va construint a mida que avança el projecte. Representa
el mapa mental del que hem après com a grup.

Per portar a terme el projecte dedicarem una hora diària. La major part de les activitats proposades es realitzen en gran grup.

També hi ha activitats individuals que els infants resolen de forma autònoma.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *