què hem après i què hem après a fer

L’equip de mestres selecciona els criteris d’avaluació, observables i mesurables, que permetran comprovar l’assoliment dels objectius d’aprenentatge:

  • Formula hipòtesis.
  • Explica amb detall el que observa.
  • Sap trobar alternatives (a una resposta, a un procés…).
  • Utilitza el vocabulari amb precisió.
  • Sap posar exemples.
  • Troba semblances i diferències.
  • Agrupa i classifica.
  • Descriu amb precisió.
  • Explica la raó d’un fet.
  • Sap trobar relacions de causa i efecte.
  • Narra fets de forma ordenada.
  • Opina o interpreta sobre diferents fets.
  • Té estratègies per connectar aprenentatges anteriors amb els aprenentatges nous (recorda el que hem fet anteriorment).
  • Organitza els aprenentatges (mapa conceptual, calaixos de preguntes, converses inicials i finals…).
  • Participa en la construcció dels aprenentatges del grup (motivació, participació en converses, actitud, tria què vol explicar al power point final…).
  • Sap explicar amb les seves paraules el què aprèn.
  • Sap expressar-se davant d’un públic (postura del cos, to de veu, vocalització…).

Aquests criteris es poden avaluar en diferents moments:

  1. Activitats d’aprenentatge.
  2. Conversa final del projecte.
  3. La tria de les activitats en el recull final.
  4. Muntatge del power point.
  5. Exposició a les famílies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *