Distribució dels alumnes: Es deixarà que els alumnes escullin la seva parella i després els tutors, faran grups de dues parelles, de manera que el grup de quatre alumnes, quedi heterogeni.
Organització de l’aula: hi hauran 5 o 6 grups de 4 alumnes per aula i un professor. En algunes hores i haurà un professor de suport.
Organització dels recursos:
De material: El centre proporciona cartolines i cartó per a construir el joc, i els alumnes porten els estris necessaris per a dibuixar, pintar, tallar i enganxar.
Informàtic: Tots els alumnes disposen de Chromebooks o tablets per a realitzar el treball de recerca, Diari del viatge, normes de funcionament del joc i presentació final.
De temps: Els alumnes disposaran de 12 hores per a dur a terme el projecte.
Pedagògics: Tots els grups disposen d’un “Diari del Viatge” (base d’orientació) on s’especifiquen els objectius diaris a assolir. Crearan una carpeta al Drive per grup i han de realitzar: l’emplenament del Diari del viatge, una arxiu Google Doc de les normes de funcionament del joc i un arxiu Google Presentació on s’explica les parts del joc i les seves normes.