L’avaluació del projecte transversal sobre les emocions dut a terme en els diferents cursos, s’ha fet de manera continuada, utilitzant diferents instruments d’avaluació:
- Registre d’avaluació de cada sessió per part dels alumnes: aquesta graella serveix per portar un registre del seguiment de cada sessió, és com un diari de classe. A més, té un apartat específic que convida a reflexionar sobre com es podria millorar cada activitat.
- Registre d’avaluació d’objectius per part dels alumnes: per tal d’observar com ha anat l’assoliment dels objectius de cada activitat es pot anar recollint la informació a mesura que es realitzen les sessions. Es marca el grau d’assoliment de cada objectiu amb una escala de números (del 0 al 3, o al 5, o al 10), o bé amb un sistema de colors, com per exemple el del semàfor.
- Els alumnes fan una autoavaluació del treball de l’equip que han format part, a partir d’una rúbrica d’avaluació.

- Observació, per part de la mestra, del treball i la participació activa de l’alumnat en cada sessió.
- Avaluació, per part de la mestra, del recull del dossier de treball individual del projecte realitzat a l’aula.
