Aquest projecte s‘ha avaluat de manera continuada, això implica que s’ha avaluat abans, durant i després del projecte. A més, els alumnes eren coneixedors del que s’anava avaluant en cada moment.
- Avaluació inicial. Per determinar quins eren els coneixements previs dels infants sobre els goril·les i què volien saber del tema es va fer una conversa on anaven dient tot allò que sabien i la mestra ho anava anotant. Seguidament, cada nen/a va fer un dibuix d’un goril·la. A través d’aquesta activitat i de la conversa es va poder fer l’avaluació inicial.
- Avaluació continua. Durant el projecte, la mestra va observar i valorar la forma en què els nens i nenes aprenien i interactuaven, i els descobriments que feien. Un dels instruments utilitzats per la mestra va ser una grella d’observació de la conferència. Durant el projecte, la mestra i els alumnes van anar valorant i reflexionant les activitats fetes.
- Avaluació final. Es fa una conversa final per concloure el projecte i saber quins coneixements han adquirit els alumnes durant el projecte. Com a part de l’avaluació final, cada alumne/a va escriure i fer un dibuix d’algun aspecte après durant el projecte. Per acabar, es va fer un intercanvi amb l’altra classe de P5 per tal de poder compartir els dos projectes del nom de la classe: els goril·les i les ovelles.