Benvolguts lectors:
Ja fa anys que en el nostre centre treballem per projectes, tot i això aquest curs hem implementat la metodologia de treball per projectes a l’àrea de coneixement del medi.
A més a més des de fa uns quants anys els alumnes a principi de curs trien el nom de la seva classe a través de la metodologia per projectes, cosa que afavoreix un aprenentatge més actiu, motivador i significatiu per ells.
També utilitzem la metodologia per projectes dins la setmana cultural on el tema es treballa de forma transversal i interdisciplinari.
Creiem que aquesta xarxa és una possibilitat per compartir pràctiques amb altres centres i per analitzar la tasca que fem a l’escola en relació als projectes d’aula, assegurant que tinguin èxit i que siguin realment autèntics pels alumnes.
El nostre equip impulsor està format per diferents membres del claustre amb una finalitat conjunta: millorar la nostra pràctica, actuant com a mediadors en el procés d’ensenyament-aprenentatge i treballant perquè els nostres alumnes siguin nens i nenes competents en tots els àmbits.
Aquí us deixem un petit vídeo-recull de les jornades d’intercanvi dels projectes del nom de la classe, on els alumnes de cada grup comparteixen les seves investigacions i nous coneixements amb la resta de companys i companyes del seu cicle.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3lyoACDsTz8[/youtube]
Us deixem el vídeo de presentació de l’escola per tal que doneu una ullada si és del vostre interès.
