Reflexionant sobre el procés metodològic, l’equip impulsor (en el nostre cas tot el claustre) hem volgut fer un pas endavant i plantejar un REPTE a cada grup classe relacionat amb el projecte d’aula. La nostra premissa ha estat fer públic el recorregut i el producte final en formats diversos.
Però aquest curs, hem volgut fer un altre pas endavant: COMPARTIR. Hem creat petits grups de treball de mestres per a cada projecte per fer seguiment dins i fora de l’aula i enriquir la mirada de tota la comunitat educativa. Conseqüentment, els reptes s’han convertit en un eix transversal dins l’escola però amb gran COMPLICITAT per part de les famílies.
A nivell de continguts hem globalitzat diferents LLENGUATGES: l’artístic, el matemàtic, el tecnològic, l’oral i l’escrit.
El fet de compartir i responsabilitzar-nos col·lectivament dels diferents reptes ha fet que estiguem pendents uns dels altres en acompanyar-nos, en donar idees, buscar solucions i trencar amb la solitud del tutor davant un projecte d’aula.