UN BON SEGUIMENT DE LA PLANIFICACIÓ AJUDA A TREBALLAR MILLOR A L’AULA

La pregunta inicial, que coincideix amb el títol del treball, ha estat desenvolupada dins del grup-classe i cada petit grup s’ha fet seves aquelles preguntes que volia contestar. Posteriorment han fet un Pla de treball i s’han distribuït les tasques. A mesura que s’avança en la investigació, es revisen el compliment de les tasques de les diverses persones del grup i es valora si es van complint els objectius,  i es reorienten o redistribueixen les tasques planificades.

Cada alumne o alumna del grup té dos documents individuals, un de recollida d’informació, amb els links utilitzats, i la seva carpeta d’aprenentatge, amb aquells aspectes més rellevants del treball i amb les reflexions que ha anat fent sobre el tema del treball, com per exemple la xerrada que va venir  a fer la Nadia Ghulam a l’Institut per explicar-nos la seva experiència personal, o què van aprendre durant la visita al Museu de la Immigració.

El seguiment del treball de l’alumnat el fem en una reunió d’una hora setmanal, a banda de l’equip impulsor. A partir de la programació inicial, anem posant en comú com està funcionant el treball en els diferents grups-classe, el que va bé i el que no, i el que necessita ser revisat, aquest curs si es pot, i si no per al curs vinent. Recollim tot el procés en un document amb la seqüenciació dels objectius i continguts, una acta de seguiment de les reunions amb tot les decisions que anem prenent, i finalment, amb una valoració global en acabar el treball que compartim amb l’equip impulsor.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *