El projecte s’avalua amb el seguiment del procés i amb els productes finals. Durant el procés es fa el seguiment del pla de treball fet per cada grup i els mateixos alumnes valoren el compliment dels rols de cadascú en el treball cooperatiu amb l’ajuda d’una taula d’observació.
Els alumnes han rebut bases d’orientació per a l’elaboració de la presentació de diapositives, per a redactar els textos orientatiu i argumentatiu i una pauta per elaborar la carpeta d’aprenentatge. Totes aquestes eines d’avaluació s’han comentat a les aules i hem recollit els seus dubtes i aportacions.
Al final del projecte l’alumnat rep diversos documents que recullen els ítems de les bases d’orientació i de les rúbriques: s’han autoavaluat i han coavaluat les persones del seu grup en el compliment de les normes de funcionament. També s’autoavaluen i coavaluen en relació a la base d’orientació, abans de la presentació de les diapositives a la classe, amb temps suficient per millorar aquelles coses que no s’hi ajusten. Igualment valoren la qualitat de la presentació individual de cada membre del grup durant l’assaig previ a la presentació.
La qualificació del treball es realitza tenint en compte el treball individual i col·lectiu. Es fa una mitjana ponderada de la presentació del grup i de la intervenció individual; de la carpeta d’aprenentatge també a nivell individual; de les aportacions al blog i del treball de visual i plàstica, per parelles o individual. Una part de la qualificació és l’autoavaluació de l’alumne i la coavaluació dels companys de grup.