PROJECCIÓ SOCIAL I COMUNITARIA

El fet que estiguem en un poble on no hi passa el tren, es feia difícil vincular la comunitat. Però el fet d’anar al museu a veure els trens i saber per a què els necessita la societat, ja és una vinculació amb l’exterior, ja que també hem observat diferents recorreguts que pot fer un tren i els avantatges i desavantatges que té respecte als altres transports.

També, vam tenir la sort que una mare de la classe que és treballadora de l’AVE, i va poder venir a explicar-nos com funcionen els trens d’alta velocitat i quines tasques realitza ella i els altres treballadors.

I evidentment, com ja hem esmentat abans, el bloc ens serveix per comunicar-nos amb l’exterior i vincular-nos amb la comunitat. També volem comentar, que a les classes de petits, com que aquests alumnes els costa explicar a casa el que està succeint a l’aula, cada setmana es fa un “article” al diari d’aula, on expliquem una activitat o un fet que ha passat al llarg de la setmana i que ha sigut significant per al grup. Aquest diari d’aula va cada setmana a casa de dos alumnes, així les famílies poden saber més coses del que estem fent en aquest projecte i els altres.

(foto)