INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ

El informes on queden recollides totes aquestes evidencies de l’avaluació és realitzen sempre a 4 mans, és a dir, que són les dues persones que més entren a l’aula (tutora i persona de suport) les que conjuntament els omplen.

El fer de que l’educació per projectes és molt globalitzada fa que en els informes també es vegi reflectit aquest aspecte, i per tant, no hi ha continguts concrets, sinó competències o àrees en general.

Com que estem parlant d’infantil, el que creiem més necessari a aquestes edats és ajudar als alumnes a créixer a nivell personal i començar a agafar estratègies que li serveixin per anar evolucionant en els aprenentatges, en autonomia i intentar fer-los competents des de ben petits.

Per això, molts aspectes a avaluar a infantil tenen a veure amb la seva identitat i autonomia, amb la relació amb els altres, amb l’adquisició d’hàbits i normes que el permetin formar part del grup-classe. I llavors hi ha algun aspecte més concret de les àrees de descoberta de l’entorn (si fa aportacions i mostra interès pels temes, si utilitza bé els estris de mesura o observació…), també sobre el llenguatge, per saber en quin moment es troba, i podem avaluar aspectes com l’expressió oral, l’escolta, si s’està iniciant en l’escriptura o lectura…

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *