Sessió 4. Representem amb plastilina.

Després de recordar la sessió anterior amb un visionat de fotos realitzades tornem a experimentar en petit grup com caminen els lleons mentre la resta de companys miren i aporten idees.

L’activitat que se’ls hi proposa és la representació del lleó amb plastilina i canyes, per aquesta activitat se’ls hi dóna canyes de dos mides, unes de llargues i altres de més curtes, el cap i el tronc ja fet amb plastilina. Cada alumne ha d’gafar el material que ell cregui que necessita per a la representactó d’un lleó.

Per part de l’adult se’ls fa un acompanyament i se’ls ajuda a reflexionar sobre el que estan fent i que ens expliquin el producte final.

Per realitzar aquesta  sessió compto amb l’ajuda de dos mestres a l’aula per poder donar una acompanyament més individualitzat a cada alumne.

Amb aquesta activitat es pot copsar com hi ha alumnes que són capaços de representar un lleó i d’altres que encara necessiten experimentar i es troben en procés