PROJECTE: LA REVISTA – Producte Final i Avaluació

La revista sempre és un repte, no saps com sortirà el número. No sempre queda tan perfecte com t’agradaria, però habitualment el resultat és satisfactori.

La participació en el projecte de la revista agrada i engresca els alumnes, doncs els alumnes tenen l’opció de canviar-se d’optativa en el segon quatrimestre, i tothom sol continuar el següent quatrimestre.

És una feina en equip i tothom es responsabilitza en fer la feina, tots treballen. Segueixen ritmes diferents, però fins i tot els que tenen més dificultat fan coses molt interessants i aprenen.

L’avaluació es fa utilitzant una graella de seguiment on es recull el treball diari, també s’avaluen els continguts de les activitats presentades (les pàgines fetes per la revista).

Hi ha una coavaluació conjunta reflexionant com ha sortit la revista, comenten els punts forts i els punts a millorar, els alumnes són molt crítics amb els seu propi treball, i localitzen i comenten qualsevol petit detall que considerin que s’ha de millorar, ja sigui a la part gràfica com al contingut.

A continuació teniu el link de l’últim número publicat:

Revista núm 51