Quins canvis implica en l’organització escolar (temps i espais)?

Pel que fa a l’organització del temps, l’horari està definit en tres franges horàries de hora i mitja cadascuna, la qual cosa afavoreix poder treballar per projectes extensament, així com dur a terme converses llargues, experiments…. és a dir que permet que no hi hagi interrupcions ni canvis de classe en mig de la feina que s’està fent.

Per altra banda també és molt important veure que tenim un horari obert, que dóna marge a la flexibilitat alhora que permet donar continuïtat al projecte que s’està treballant.

FOTO DE L’HORARI

Un altre tret característic en la nostra organització és el treball de dos docents a l’aula en moltes franges horàries, que afavoreix el poder treballar de manera cooperativa i poder dur a terme algunes activitats que per un sol docent  seria més difícil. Aquest fet també permet que els projectes avancin amb la visió de dues persones i que per tant siguin més rics , tant pels mestres com pels alumnes.