Com sistematitzem els espais de reflexió sobre la pròpia pràctica docent perquè ens siguin més útils?

El nostre PEC ja preveu espais de reflexió conjunta entre el tutor i els mestres que intervenen a l’aula (suports i especialistes).

A l’inici de curs  ja hi ha una primera reunió de tot el claustre on es determinen els continguts a treballar al llarg del curs en cadascuna de les aules a través de projectes, que quedaran reflectits en el pla de treball i trimestralment tots els mestres  que intervenim a primària revisem aquests plans de treball, hi fem aportacions o compartim dubtes de com treballar-los i de com encaminar els diferents projectes, l’avaluació,… de manera paral.lela  l’equip de mestres d’infantil fan la mateixa tasca.

D’altre banda al llarg de tot el curs hi ha previstos claustres pedagògics on cadascun dels mestres explica i presenta a la resta del claustre el què està passant a les aules, la documentació dels seus projectes i l’evolució del seu pla de treball.

falta foto

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *