Com els projectes poden ser útils per avaluar el procés d’assoliment de les competències dels diferents àmbits i transversals, i com emplenem els informes d’avaluació?

El treball per projectes permet treballar totes les àrees alhora de manera competencial i amb sentit. També permet tenir molt present l’avaluació en totes les fases del projecte i no només per part del mestre, sinó també per part dels alumnes.  L’avaluació passa a ser part intrínseca del projecte on l’alumne és partícep del seu procés d’aprenentatge.

Els informes del primer i tercer trimestre  els realitzem sempre entre dos mestres que hagin estat dins l’aula, valorant  el grau d’assoliment de les competències, l’actitud i el seu progrés en cada àrea. En canvi en el segon trimestre és el propi alumne qui s’avalua en cadascun dels aspectes i es fa propostes de millora .