PROJECTE: PREVENCIÓ DE RESIDUS – Educació Física i Educació Visual i Plàstica

A la classe d’educació física els alumnes van fer sessions on es van conscienciar en el respecte l’ambiental, el consum, el malbaratament de recursos i la vida ecològica dels productes. Seguidament van gravar una sèrie de vídeos proposant solucions concretes per capgirar aquesta situació i aconseguir un món més sostenible i respectuós amb el medi ambient.

A l’assignatura d’educació visual i plàstica, els grups de 3r es van centrar en la prevenció de la generació de residus que creen els alumnes a l’hora del pati. Primer es va analitzar la situació amb l’alumnat i després se’ls va proposar dissenyar un conjunt de cartells amb l’objectiu de conscienciar els altres companys del centre. Es va plantejar una dinàmica per grups per dur a terme les diferents propostes.

Finalment, els alumnes van fer una coavaluació reflexionant sobre les propostes presentades.