Institut Marianao

Som l’equip impulsor de l’INS Marianao, centre educatiu públic. Ens definim com un centre:

sin-titulo
1. Obert per la nostra oferta formativa que comprèn des de l’ensenyament obligatori i post-obligatori.
2. Compromès amb la salut i la sostenibilitat, a través dels nostres programes de: Escoles Verdes, Escoles Saludables i Promoció de l’Esport escolar.
3. Solidari, amb el futur professional dels nostres alumnes i la seva inserció laboral.

En la nostra cultura organitzativa per desenvolupar les competències tenim equips de millora, equip impulsor i la relació tripolar entre docent-estudiant-matèria.

som

Des de fa uns anys formem part de la xarxa de CB de la qual rebem, entre d’altres,  formació i informació. Aquest curs som 15 membres, de diferents departaments didàctics, a l’equip impulsor. Dues són les paraules al voltant de l’equip: compromís i il·lusió.

Aquest any hem decidit fer una reflexió de com treballem el projectes de manera més globalitzada, donarem exemples i documentarem projectes que estem portant a terme a l’institut durant aquest curs.

EL CAMÍ CONTINUA…