Al final del projecte es va realitzar una avaluació i una autoavaluació. Cadascuna consta dels següents punts:
- Avaluació
Es van establir els acords entre els alumnes i els mestres sobre l’avaluació i es va reflexionar sobre com serà aquesta: reflexions individuals, rúbriques, coavaluació …
Valoració contÃnua del projecte. L’alumnat va tenir durant to el projecte accés a una graella amb els Ãtem que s’anaven treballant i els objectius que s’anaven assolint.
també s’ha realitzat una avaluació continua del funcionament del grup cooperatiu i de la gestió dels aprenentatges.
- Autoavaulació:
Rúbrica de treball en equip:
Com he col·laborat en el treball en equip ( molt, una mica, gens )
-En aquest projecte he après coses noves
-He buscat informació.
-He fet la feina.
-He col·laborat amb els companys i les companyes.
-El projecte que he fet m’ha agradat.
- Fer una representació grà fica del que han après.
- En una imatge a on estaven dibuixats els planetes, ells havien de pintar-los segons els colors de cada planeta apressos i posar el nom.
- Expressió escrita: a partir d’una imatge va expressar tot el que havien après sobre el Sistema Solar.
Finalment, per tal de recollir i organitzat tot el material que se anirà realitzant durant el projecte, es decideix crear la carpeta de l’alumne.
Per tant, en l’avaluació es tindrà en compte :
-Carpeta d’aprenentatge
-Treball en equip
-Participació individual de l’alumne dins del grup
-Producte final.
-La presentació expressió oral que fan de les activitats