AVALUACIÓ
Tal com s’ha esmentat prèviament en l’inici del projecte es valoraríem els diferents apartats:
Seguidament, establirem els acords sobre l’avaluació i reflexionarem sobre com serà aquesta: reflexions individuals, rúbriques, coavaluació…
– Rúbrica de treball en equip: Com ha funcionat el nostre equip? (ha de millorar, bé o molt bé)
Cadascú ha realitzat les tasques que li pertocaven?
Tots hem aprés sobre el mètode de treball cooperatiu?
Hem utilitzat el temps adequadament?
Ens hem ajudat mútuament?
Hem assolit els objectius de l’equip?
Què és el que hem fet especialment bé?
Què hem de millorar?
– Autoavaluació i coavaluació de la presentació de les activitats a la resta d’equips:
Pronunciació
Volum
Postura
Contingut
Documentació
seqüenciació
– Reflexions individuals sobre allò que hem aprés al llarg del projecte.
– Finalment, per tal de recollir i organitzar tot el material que s’anirà realitzant durant el projecte, es decideix crear la carpeta de l’alumne. Consisteix en doblegar una cartolina A3 per la meitat i decorar-la. Dins seus es posaran tots aquells papers, rúbriques, reflexions, informacions importants… que es vagin realitzant duran el procés.
Per tant, en l’avaluació es tindrà en compte:
– Carpeta d’aprenentatge
– Treball en equip (rubrica)
– Participació individual de l’alumne dins del grup (rubrica)
– Producte final
– La presentació i expressió oral que fan de les activitats.
– Cartell