Eines d’avaluació
Per calcular la nota que cal posar al Treball de Síntesi es valoraran a parts iguals els següents aspectes:
- Cub del consum responsable
- Campanya publicitària
- Exposició oral
- Treball a l’aula
- Participació en el taller
- Autoavaluació i coavaluació
Els professors que han fet el seguiment del treball dels alumnes són els encarregats de posar la nota de treball a l’aula i de valorar el producte final.
El paper actiu de l’alumnat en l’avaluació del projecte
Si tenim en compte que en el procés d’elaboració d’un treball intervenen diversos factors, l’avaluació de qualsevol projecte no és gens fàcil. De fet, segurament és un dels aspectes que ens ha resultat més complicat. No obstant això, des d’un primer moment hem tingut clar que els nois i noies de tercer havien d’intervenir activament en l’avaluació del seu treball. En tant que eina fonamental d’autoregulació dels propis aprenentatges, hem intentat que fessin un seguiment diari del procés d’elaboració del treball, tant a nivell individual com a nivell grupal. Per fer-ho possible tots els alumnes han disposat de graelles de coavaluació i d’autoavaluació diària. A més a més, també hem intentat que cada dia reflexionin sobre el que han après al llarg de la jornada, és a dir, els hem demanat que facin un diari d’aprenentatge molt senzill.
GRAELLA DE COAVALUACIÓ
GRAELLA D’AUTOAVALUACIÓ