A la primera reunió com a equip impulsor es va fer una petita introducció sobre la xarxa (estructura de la xarxa, presentació i accés a l’odissea, etc..)
Parlem sobre la importància de pertànyer a la xarxa com acompanyament amb d’altres docents i professionals de l’ensenyament conjuntament amb la nostra referent de Serveis Educatius.
Posteriorment es realitza una dinàmica de grup amb diferents definicions de projectes davant la qual , cadascú s’ha de posicionar.
Per finalitzar s’acorda el calendari de reunions de l’equip impulsor.
A la segona sessió es fa una pluja d’idees sobre els possibles projectes a portar a terme.
Finalment, degut que l’escola treballa el teatre a final de cada cicle, s’acorda treballar com a projecte de la xarxa, el TEATRE a P5 a partir de la representació que van fer els alumnes el curs anterior, el Mag D’Oz.
Un cop escollit el projecte vam continuar el full de ruta proposat per la xarxa (punt de partida, gestió de l’aula i metodologia, treball en equip dels docents, etc…).
A la resta de sessions es segueix el pla de ruta i s’acorden i es modifiquen les activitats a treballar al projecte.
ACTIVITATS PROJECTE TEATRE “EL MAG D’OZ”
1. Visionat de les obres representades pels alumnes de p5 del curs anterior.
2. Visionat de la pel·lícula i dels dibuixos animats, del “Mag d’Oz”.
3. Visionat de la pel·lícula del “Mag d’Oz” Judy Garland
4. Lectura i treball del conte.
5. Repartiment i tria dels papers dels personatges per part dels alumnes.
6. Repartiment del guió de cada personatge als alumnes.
7. Memorització del guió a casa amb les famílies.
8. Assaig a l’aula i al gimnàs, i quan s’apropa la data de la funció, assaig al teatre.
9. Assaig de les cançons i danses a l’aula de música.
10. Organització interna d’escola dels dies d’assaigs al teatre.
11. Revisió i/o confecció del vestuari dels personatges.
12. Revisió i/o confecció dels escenaris de l’obra i accessoris.
13. Assessorament per part del Teatre Kaddish.
14. Assistència a l’obra del grup paral·lel i conversa de què els ha semblat l’obra i com han vist als seus companys
15. Representació de l’obra de teatre als alumnes de l’escola.
16. Representació de l’obra de teatre a les famílies de p5.
17. Gravació individual de les opinions dels alumnes.
18. Enquesta a les famílies.
19. Opinió de les mestres que han participat activament al projecte i de l’equip impulsor.
20. Comprensió i reflexió de l’obra.
21. Modificació i aportació sobre el final de l’obra