AVALUACIÓ PER QUÈ NO ES VEU EL SOL A LA NIT?

Al final del projecte es va realitzar una avaluació i una autoavaluació. Cadascuna consta dels següents punts:

  • Avaluació

Es van establir els acords entre els alumnes i els mestres sobre l’avaluació i  es va reflexionar sobre com serà aquesta: reflexions individuals, rúbriques, coavaluació …

Valoració contínua del projecte. L’alumnat va tenir durant to el projecte accés a una graella amb els ítem que s’anaven treballant i els objectius que s’anaven assolint.

també s’ha realitzat una avaluació continua del funcionament del grup cooperatiu i de la gestió dels aprenentatges.

 

  • Autoavaulació:

Rúbrica de treball en equip:

Com he col·laborat en el treball en equip ( molt, una mica, gens )

-En aquest projecte he après coses noves

-He buscat informació.

-He fet la feina.

-He col·laborat amb els companys i les companyes.

-El projecte que he fet m’ha agradat.

  1. Fer una representació gràfica del que han après.
  2. En una imatge a on estaven dibuixats els planetes, ells havien de pintar-los segons els colors de cada planeta apressos i posar el nom.
  3. Expressió escrita: a partir d’una imatge va expressar tot el que havien après sobre el Sistema Solar.

Finalment, per tal de  recollir i organitzat tot el material que se anirà realitzant durant el projecte, es decideix crear la carpeta de l’alumne.

Per tant, en l’avaluació es tindrà en compte :

-Carpeta d’aprenentatge

-Treball en equip

-Participació individual de l’alumne dins del grup

-Producte final.

-La presentació expressió oral que fan de les activitats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *