EINES D’AVALUACIÓ
Per avaluar el projecte s’han valorat els següents aspectes:
- Producte final: PRESENTACIÓ de l’espectacle teatral davant nens i nenes de primària. S’ha tingut en compte:
- El domini del TEXT tant pel que fa a la MEMORITZACIÓ com a la DRAMATITZACIÓ.
- La connexió MÚSICA-ARGUMENT.
- La QUALITAT I FUNCIONALITAT dels elements ESCENOGRÀFICS.
- L’ORIGINALITAT de l’espectacle.
- Coordinació i cohesió dels grups de treball cooperatiu.
- Lliurament de les diverses tasques dins el terminis establerts.
Seguiment del treball diari mitjançant una taula d’observació.
PAPER ACTIU DE L’ALUMNAT EN L’AVALUACIÓ DEL PROJECTE
Si tenim en compte que en el procés d’elaboració d’un treball intervenen diversos factors, l’avaluació de qualsevol projecte no és gens fàcil. De fet, segurament és un dels aspectes que ens ha resultat més complicat. No obstant això, des d’un primer moment hem tingut clar que els nens i nenes de primer havien d’intervenir activament en l’avaluació del seu treball. En tant que eina fonamental d’autoregulació dels propis aprenentatges, hem intentat que fessin un seguiment diari del procés d’elaboració del treball, tant a nivell individual com a nivell grupal. Per fer-ho possible tots els alumnes han disposat de graelles de coavalació i d’autoavalació.