Avaluació

AVALUACIÓ

Tal com s’ha esmentat prèviament en l’inici del projecte es valoraríem els diferents apartats:

Seguidament, establirem els acords sobre l’avaluació i reflexionarem sobre com serà aquesta: reflexions individuals, rúbriques, coavaluació…

–              Rúbrica de treball en equip: Com ha funcionat el nostre equip? (ha de millorar, bé o molt bé)

             Cadascú ha realitzat les tasques que li pertocaven?

             Tots hem aprés sobre el mètode de treball cooperatiu?

             Hem utilitzat el temps adequadament?

             Ens hem ajudat mútuament?

             Hem assolit els objectius de l’equip?

             Què és el que hem fet especialment bé?

             Què hem de millorar?

 

–              Autoavaluació i coavaluació de la presentació de les activitats a la resta d’equips:

             Pronunciació

             Volum

             Postura

             Contingut

             Documentació

             seqüenciació

–              Reflexions individuals sobre allò que hem aprés al llarg del projecte.

–              Finalment, per tal de recollir i organitzar tot el material que s’anirà realitzant durant el projecte, es decideix crear la carpeta de l’alumne. Consisteix en doblegar una cartolina A3 per la meitat i decorar-la. Dins seus es posaran tots aquells papers, rúbriques, reflexions,  informacions importants… que es vagin realitzant duran el procés.

Per tant, en l’avaluació es tindrà en compte:

              Carpeta d’aprenentatge

–              Treball en equip (rubrica)

–              Participació individual de l’alumne dins del grup (rubrica)

–              Producte final

–              La presentació i expressió oral que fan de les activitats.

–              Cartell

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *