Projecte els bebès

L’element clau del projecte ha estat la motivació. Al voltant d’aquest eix els nens i nenes han sigut els protagonistes de la seva recerca i la mestra ha anat compartint aquest aprenentatge amb ells i elles.
S’ha partit de la conversa amb el grup-classe d’on han sorgit els diferents interrogants i s’ha establert el full de ruta a seguir, així com també les modificacions que ha calgut. Aquest debat s’ha dut a terme a la rotllana que ha sigut el lloc on hem anat recollint les diferents aportacions, intercanviant opinions, generant preguntes i maneres de donar resposta i repartint les tasques.
A partir del que hem consensuat a la rotllana s’ha passat a l’acció. S’ha treballat en grup, sobretot pel que fa a les activitats d’experimentació, organitzar la trobada amb les mares i famílies, formulació de preguntes o representació gràfica i també s’han fet activitats individuals més vivencials com la seva capsa de records de quan eren bebès, la de pesar i medir …..
La metodologia de treball ha estat globalitzada. Les diferents àrees de treball (llengua, matemàtiques, coneixement del medi…) han estat integrades en el projecte sense problemes d’horari ja que la flexibilitat del currículum d’infantil ho ha permès. Això ha fet possible donar més significat al seu aprenentatge.
S’ha comptat amb el suport de la mestra d’Educació especial per dur a terme activitats de més complexitat.
experiment

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *