EDUCACIÓ INFANTIL
S’ha treballat tot el projecte en gran grup mitjançant assemblees i converses guiades per la tutora i la mestra de suport.
A l’aula hi ha un racó fixa de joc simbòlic específic de la perruqueria. La metodologia emprada ha estat per racons de treball (grups de 5 o 6 alumnes).
Les mestres han guiat el desenvolupament del projecte i han anat afegint activitats a partir dels interessos, neguits i necessitats de l’alumnat.
El projecte ha inclòs continguts de les següents àrees: descoberta d’un mateix i dels altres, descoberta de l’entorn i llenguatges. És un projecte globalitzat que s’ha dut a terme durant tot el curs.
CICLE INICIAL
El tema del projecte ja estava establert pel claustre, ja que seguim un fil conductor. El projecte es va iniciar a partir d’activitats en gran grup tenint en compte els interessos i neguits dels alumnes. Vam fer activitats en gran grup, activitats en petit grup i activitats individuals. En tot moment la mestra ha fet de guia i suport del desenvolupament del projecte. El projecte s’ha portat a terme durant 16 sessions i s’ha treballat des de les següents àrees: català, matemàtiques, castellà, música, coneixement del medi natural i social i plàstica. Ha estat un projecte globalitzat.