Segurament és l’aspecte més fluix de tot el treball. Vam plantejar 4 moments avaluadors. En primer lloc, es va elaborar una base d’orientació per dos dels moments del procés. En un inici, per fer la recerca de la comarca i en un segon moment, per orientar i encaminar el treball de cada grup sobre el poble/ciutat. Val a dir que va ser un treball ric, col·lectiu i que va ajudar els alumnes a negociar i a saber molt bé quins eren els objectius que es pretenia aconseguir. Un segon moment d’avaluació on cada grup exposava el seu treball. La resta d’alumnes valorava la claredat de l’exposició, si havien fet servir el vocabulari específic, si el to de veu i la velocitat del discurs era adequada, i si havien mirat al públic. Omplien unes graelles del 1 al 4 i després justificaven la seva resposta. Un tercer moment d’autoavaluació on es volia reflexionar al voltant de la seva actitud ver el treball, tant personal com de grup i finalment un escrit on reflectissin amb les seves paraules el procés fet i allò que havien après.


