Durant tot el procés ha hagut un acompanyament i observació acurat de la feina que anava fent cadascú en forma d’un dossier comú on s’anava registrant la informació obtinguda per a desprès traslladar al dossier, mural, etc… en ser grups petits ha estat fàcil fer un retorn de tot el procés als alumnes i s’han pogut fer les valoracions en contacte directe amb l’alumnat.
Igualment els mateixos han pogut valorar certes coses sobre el procés i el que ha representat per a ells de manera individual mitjançant un qüestionari.
- Què és el que més t’ha agradat de fer un projecte?
- Què creus que, com a mestres, hauríem de tenir en compte per posar-vos la nota del projecte?
- Què és el que més t’ha costat?
- Consideres que has après poc, normal o molt?
Perquè? (pots posar un exemple si vols)
- Si t’haguessis de posar una nota essent 1 (la més baixa) i 10 (la més alta) quna et posaries?
Perquè?
- Què hauries canviat a l’hora de fer el projecte si tu haguessis el mestre o la mestra?