L’avaluació ha estat continuada al llarg de la realització del projecte. La tutora ha anat fent seguiment de l’actitud, participació i motivació de l’alumnat per aprendre.
Les evidències han estat algun full d’anotacions i recollida d’informació, dibuixos així com comentaris i preguntes/respostes dels diferents alumnes.
Ens hem iniciat en l’elaboració d’una carpeta d’aprenentatge. La carpeta ha suposat una conversa orientada cap a la reflexió sobre el que hem treballat i que han après. Ha permès recullir les diferents activitats més significatives per ells i elles que s’han anat realitzant al llarg del projecte. Ens hem adonat que l’alumnat tenia molt present el recorregut del projecte i les activitats realitzades per donar resposta als seus interrogants.
Hem preguntat l’opinió a les famílies sobre com havien viscut el projecte el seus fills i en general han coincidit que els seus fills han explicat el projecte amb més il.lusió i donant més informació. Mitjançant la carpeta d’aprenentatge han pogut compartir-ho d’una manera més interactiva.
