Les teles i els ordinadors
Durant tot el procés de realització del projecte, els nens i nenes de P4 han anat participant, explicant i fent preguntes sobre el tema.
Han tingut moltes estones de conversa en les quals han anat aportant informació i aprenent els uns dels altres.
Algunes de les aportacions dels nens i nenes han estat:
- Nora: “ L’ordinador té un ratolí. Es mou amb la mà. I un teclat amb botons de lletres i números”.
- Joel: “ Amb una càmera fan la foto i després surten per la tele”.
A l’hora de parlar sobre què han après han fet conversa per explicar el que ha aportat cadascú al projecte. També han fet un dibuix i han escrit el nom del que han dibuixat i han fet una autoavaluació.
Ara ja poden contestar a la pregunta del seu projecte: Sabem com funcionen les teles i els ordinadors?
El fons marí
Els nens i nenes de 2n també van aportant informació sobre el tema durant tot el procés d’elaboració del projecte creant un espai de conversa a la classe on es podia compartir tot allò que havien estat investigant, els dubtes que sorgien…
Han preparat murals i els han exposat davant dels companys i companyes.