El producte final: la campanya de donació de sang.

El producte final d’aquest projecte o finalitat última es podria dir que ha estat la participació de tanta gent a la campanya de donació que té lloc cada any dins de la tradicional Festa de la Primavera de l’escola.

No obstant, el projecte dels alumnes en si girava al voltant de l’organització de la campanya publicitària per promocionar la donació de sang. Dins de la campanya els infants han hagut de proposar idees per fer la publicitat i cada idea ha comportat una sèrie d’activitats d’aprenentatge amb un petit producte com a resultat: la carta a les famílies de l’escola, els fyiers publicitaris per repartir als comerços i al mercat, la falca publicitària a la ràdio, els cartells penjats arreu a l’escola… Cadascun d’aquests subproductes ha suposat una motivació per als alumnes i l’excusa per fer activitats de recerca d’informació sobre la sang per donar rigorositat als productes, d’expressió oral i escrita, de lectura en véu alta o de disseny.

Totes aquestes activitats han estat emmarcades en un context de realitat molt motivador. L’èxit de participació de donants el dia de la Festa de la Primavera, amb una seixantena de donacions i l’agraïment per escrit de part del Banc de Sang i de Teixits ha estat la culminació d’aquest procés dels alumnes.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *