Un dels temes que més mal de caps ens ha donat durant el projecte ha estat decidir que avaluavem i com. Al llarg de les reunions que hem dut a terme durant el curs, vam decidir avaluar mitjançant rúbriques, ja que creiem que es la manera més objectiva per a fer-ho. Però no només tindrem rúbriques nosaltres, si no que els alumnes també en tindran, ja que un dels punts més importants del projecte és que els alumnes aprenguin a tenir consciència del seu procés d’aprenentatge. Per tant, una part de l’avaluació la faran els mateixos alumnes amb les rubriques d’autoavaluació i coavaluació.
Per a facilitar la feina d’avaluació, em decidit que les rubriques estiguin en format excel. A la fotografia que mostrem abaix en podeu veure un exemple.
La rúbrica està creada de tal manera que el procés d’avaluació sigui el més simple possible.
Com que el nostre projecte no començarà oficialment fins el dia 9 de maig, no sabem si aquest format serà el més adient. De totes maneres, tot projecte necessita de una valoració al final de la implementació, aixà que un dels temes que tractarem serà aquest.
La opinió dels nostres alumnes també és molt important, aixà que els demanarem la seva opinió i valoració durant i després del projecte.
