LA METODOLOGIA UTILITZADA

El disseny de les activitats són en grup de 4 persones, heterogènies i triades aleatòriament. Els grups gestionen les activitats a partir de unes orientacions que són facilitades a través d’ una guia-dossier .

El paper del professorat en aquest procés es centra a clarificar les tasques a realitzar i donar petites orientacions respecte a les fonts de consulta, materials més adients… sempre intentant que sigui l’ alumnat els protagonistes del seu aprenentatge.

Els 4 membres del grup tenen llibertat per gestionar els rols i tasques a realitzar.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

El conjunt d’ activitats ( 6 en total ) tenen una finalitat en cadascuna d’ elles i es deixa que cada grup, determini el nivell i grau d’ aprofundiment i presentació que tindrà el seu treball.

Les tasques realitzades, tant per l’ alumnat de Primer com Segon ESO, seran compartides amb la resta d’ alumnes : jocs de taula, Performance i la realització d’ un tràiler d’ una pel·lícula així com els murals expositius, tenen com a objectiu poder compartir amb la resta de grups del centre el treball realitzat.

L’ us d’ espais del projecte han estat : Les aules ordinàries de cada grop de treball, el pati i pistes esportives, passadís i laboratoris.

Els 3 dies de treball han estat avaluats a dos nivells: s’ ha confeccionat una rúbrica amb 4 emoticones d’ autoavaluació  de l’ alumnat  que els grups de treball han valorat al final de cada jornada de treball.

També, , 2  professors de cada grup classe, ha fet una valoració amb rúbrica de les tasques realitzades i  producte final dels treballs ( jocs de taula, murals biogràfics, performance i tràiler ).

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *