La veu dels alumnes

Per acabar…

Els alumnes tenen la sensació que el projecte ha estat una experiència lúdica i enriquidora. La mostra més evident és que molts dies a l’hora del pati hem estat a classe i no han volgut sortir perquè han preferit avançar o estar amb el seu grup per seguir donant-li voltes a com farien les diferents passes del projecte.

S’han sentit contents de poder mostrar la seva part positiva a la resta, i de poder donar importància a les seves aficions dins d’un projecte de l’escola. A vegades sembla que algunes dels hobbies dels nostres alumnes no hi tinguin cabuda directe dins del temps escolar i en aquest projecte s’han pogut complaure a ells mateixos mostrant aquesta altra vessant als seus companys.

Han aprés a col·laborar amb grups d’alumnes experts, on ells mateixos descobrien aspectes relacionats amb l’edició del vídeo i ho aplicaven a la resta de grups.

Aquells que tenen menys habilitats han aportat en altres aspectes, per exemple, es van haver de fer uns dibuixos tipus còmic per introduir el vídeo i va haver-hi una comissió per fer-ho amb alguns dels alumnes que els feia més mandra enfrontar-se a la competència digital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *