Una particularitat de les tasques ha estat que necessitàvem silenci per a poder realitzar part de la feina (gravacions), amb la qual cosa, hem hagut de sortir de la classe i buscar altres espais com la biblioteca o l’aula de plàstica. Aquest fet, tenint en compte un total de 7 grups, ens ha suposat haver de treballar amb dos mestres a l’hora de tirar endavant moments d’aquest projecte. Algunes vegades un sol mestre havent d’anar canviant d’espais per no deixar els grups sols i havent de guiar feia que el temps no fos de qualitat ja que s’aturaven o es distreien. Per aquest motiu, i per a poder avançar en les diferents fases del projecte hem necessitat del treball en equip dels docents. Aprofitant que ens ha coincidit el projecte amb les últimes setmanes del curs, vam demanar als mestres que fan reforç de poder assistir a la classe de cinquè si podien combinar-ho, d’aquesta manera hem aconseguit poder fer un millor seguiment de les diferents tasques que cada grup realitzava en aquell moment.
Un cop els grups anaven donant forma als seus petits vídeos, hem utilitzat aquestes petites parts de feina per mostrar-les a la resta de companys. D’aquesta manera fèiem una reflexió per unificar idees i per compartir descobriments que l’aplicació d’edició ens ofereix. L’exemple més clar va ser quan un dels grups va descobrir com posar títols, al visualitzar-ho tota la classe, la resta de grups van considerar important afegir-los. El grup que havia fet el descobriment va fer d’expert per apropar-ho a la resta.
Alguns aspectes a millorar del projecte, seria rebaixar l’ambició del projecte final. Recordem que en el projecte final muntàvem un reportatge amb una introducció, la feina dels 7 grups resumida en uns dos minuts i un final del projecte. Sent la primera vegada que utilitzàvem les tablets ha estat un volum massa alt de feina el fet d’haver-ho de centralitzar tot en una mateixa tablet. Sembla més fàcil i més ràpid del que acaba sent el fet de tancar les edicions i preparar-les per a completar un vídeo final. Una altra manera de millorar el projecte hauria estat mostrar com havien de ser les gravacions (tema de la veu, a vegades s’escoltava baixet), si ho fèiem horitzontal o vertical i ensenyar als nens una mica a enfocar i a mantenir la càmera en una bona posició. Per altra banda, el fet de limitar poc les idees en el projecte ha fet que tot i el volum de feina, el producte final sigui bastant fidel al que els nens imaginaven que els aportaria l’experiència.