LA VEU DELS ALUMNES

La veu dels alumnes de 3r.
Els/les alumnes s’han mostrat motivats/es durant tot el projecte del cinema.
Han manifestat que la carpeta d’aprenentatge com a resultat final del projecte ha estat una eina en la que cadascú ha dipositat tot allò que li ha cridat l’atenció, el resum de les exposicions grupals, fotografies, dibuixos, entrades, autoavaluacions i coavaluacions, etc.
L’autoavaluació i la coavaluació han estat dos punts forts i indispensables per anar autoregulant el grau de participació i implicació en els treballs grupals, així com la qualitat de les exposicions. De manera que les últimes intervencions grupals van guanyar qualitativament a les primeres.
Com que l’escola fa diferents projectes durant el curs, i la manera d’arribar als continguts ha estat diferent en cada un d’ells (dossier d’activitats, carpeta d’aprenentatge i caixes d’aprenentatge), els/les alumnes van poder expressar també la seva opinió sobre què els va agradar més i de quina manera van aprendre millor. Se’ls va proporcionar una graella en la que havien de marcar una de les tres possibilitats. El resultat va ser: de vint-i-quatre alumnes, un va marcar la carpeta d’aprenentatge, vint-i-tres van marcar les caixes d’aprenentatge i cap va marcar el dossier d’activitats.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *