Ens relacionem salvatgement amb el coneixement!

Atès que hem anat explicant algunes parts del procés en els apartats de planificació i metodologia, trobem més entenedor esquematitzar els moments més emblemàtics del procés d’implementació del projecte:

  • Conversa inicial en el que es produeix l’intercanvi de primeres impressions sobre el món dels pintors i del per què de la seva existència.
  • Visualització i cerca d’informació sobre el material disponible (llibres de consulta, contes, vídeos…) de diferents pintors.

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Conversa sobre les idees i les emocions generades a partir de l’experiència anterior. Votació col·lectiva per decidir sobre quin pintor investigarem.

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Trobada en petit grup per decidir quines preguntes sobre Paul Klee volem descobrir. I aquí tenim les resultants: On vivia? Com va aprendre a pintar? Què pintava? Pintava Spidermans Paul Klee?  Com es diu aquest quadre X?
  • Inclusió d’aquestes preguntes en la nota per a les famílies per ajudar-nos a respondre a les qüestions plantejades.

Clica aquí per veure les notes als pares

  • Conversa col·lectiva per tal de compartir i respondre a les preguntes que ens havíem fet sobre el pintor investigat.

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Realització de fitxes on escrivim informació del pintor que hem trobat gràcies a l’ajuda de les famílies.

Clica aquí per veure la fitxa 1

Clica aquí per veure la fitxa 2

Clica aquí per veure la fitxa 3

  • Creació artística individual a partir de diferents tècniques (dibuix i estampació, sobretot) i varietat de materials (temperes, aigua, paper de cuina, globus…).

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Representació de diferents obres de Paul Klee amb guixos, llapis, colors i retoladors.

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Converses col·lectives per tal de recopilar, compartir i avançar en l’aprenentatge.
  • Taller amb el pare d’una nena de la classe amb aquarel·les, pintures i sal.

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Trobada amb un pintor professional, en Daniel Berdala, i realització d’un mural col·lectiu gegant.

Clica aquí per veure aquest moment de la implementació

  • Realització de la rúbrica d’autoavaluació.
  • Conversa col·lectiva conclusiva.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *