Dissenyem la trama

Tots els alumnes de 3r d’ESO van realitzar un taller sobre el món audiovisual. Van poder gaudirde l’experiència professional d’en Ferran Casterà, un expert sobre el tema.

Van aprendre a realitzar correctament l’enquadrament de la imatge, tant a nivell d’imatge estàtica com de vídeo. Així com de la composició, l’enfocament, saturació de llum i color i efectes de realçament.

Respecte al so es va explicar com mantenir la qualitat del so i la intel·ligibilitat del discurs de la persona entrevistada.

D’altre banda amb el professor de tecnologia van posar en pràctica l’edició de vídeo i àudio a partir de dos o més plans de gravació. Entre d’altres coses es va treballar les transicions entre plans; la inserció de text explicatiu com el títol i els crèdits; com triar els primers plans i els secundaris per emfatitzar l’entrevista.

El professorat de llengua va contribuir en els continguts relatius a la realització d’una entrevista periodística.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *