INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ (cal realitzar les graelles en Excel)
Els instruments d’avaluació seran:
Registre Rúbrica d’avaluació d’activitat
Cada activitat compta amb una rúbrica d’avaluació de l’activitat on es descriuen els ítems propis de l’activitat, de manera que l’alumnat sap des del moment que es presenta la mateixa, què s’espera d’ell.
Graella de tasques
|
A 0 |
A 1 |
A 2 |
A 3 |
A 4 |
A 5 |
A 6 |
A 7 |
A 8 |
A 9 |
A 10 |
A 11 |
A 12 |
A 13 |
A 14 |
A 15 |
A 16 |
A 17 |
A 18 |
A 19 |
A 20 |
A 21 |
A 22 |
A
23 |
A 24 |
Nota |
Equip1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Registre Rúbrica de treball en equip
Aquesta rúbrica permet a l’alumnat repartir els rols i les tasques i revisar regularment l’acompliment dels acords presos.
Graella de coavaluació
|
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
Nota |
Equip 1 |
|
|
|
|
|
|
Equip 2 |
|
|
|
|
|
|
Equip 3 |
|
|
|
|
|
|
Equip 4 |
|
|
|
|
|
|
Equip 5 |
|
|
|
|
|
|
Equip 6 |
|
|
|
|
|
|
Equip 7 |
|
|
|
|
|
|
- Registre Rúbrica d’autoavaluació
Instrument que a cada activitat l’alumnat ha de donar resposta, això li permet regular i millorar a la següent activitat.
Graella d’autoavaluació individual
Equip 1 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
Nota |
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 4 |
|
|
|
|
|
|
Equip 2 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
|
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 4 |
|
|
|
|
|
|
Equip 3 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
|
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 4 |
|
|
|
|
|
|
Equip 4 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
|
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 4 |
|
|
|
|
|
|
Equip 5 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
|
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 4 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 5 |
|
|
|
|
|
|
Equip 6 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
|
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Equip 7 |
dia 14 |
dia 15 |
dia 16 |
dia 19 |
dia 20 |
|
Alumne 1 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 2 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 3 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 4 |
|
|
|
|
|
|
Alumne 5 |
|
|
|
|
|
|
- Quadern d’equip
Eina que permet recollir totes les tasques, les rúbriques d’equip, les d’autoavaluació i el diari d’equip amb les valoracions de millora realitzades a les tutories d’equip.
|
1. Registre de Tasques |
2. Registre treball en equip |
3. Registres
autoavaluació |
4. Diari d’equip |
Nota |
Equip 1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip 2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip 5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Equip 7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
- Tutoria d’equip
Regularment es van realitzant tutories d’equip per anar acompanyant el procés. En aquestes es van resolent els dubtes i es van revisant les rúbriques per verificar que no hi ha cap incidència i en el cas que hi hagi, es facilita la comunicació per a la seva resolució.
En finalitzar el producte final i de manera individual els passarem una enquesta de satisfacció (Drive qüestionari) per rebre un feedback del projecte realitzat. En aquesta es realitzaran qüestions relatives:
1.a la seva vivència de l’aprenentatge realitzat,
2.a la gestió de les relacions amb els seus companys d’equip
- i de grup classe i
4.relatives a l’acompanyament proporcionat pel professorat.
- i aspectes de millora.
Per finalitzar l’equip de professorat que implementa el projecte realitzarà una valoració relativa als punts forts i als punts febles del projecte per tal d’anar aprenent i d’anar millorant la nostra pràctica docent.